m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 2 decembrie 2012

Piter


Orașul chiar este capitala culturală a Rusiei. Orice: hostel, cafenea, intersecție este făcut cu gust; străzile de aici mi-au adus aminte de un colaj dintre Praga(ca arhitectură) și Minsk(ca lățime de stradă).

Probabil cel mai încântător moment a zilei a fost locul unde am făcut această panoramă.



E interesant apropo să interacționezi cu 6 oameni cu studii superioare și cu roluri valoroase în Chișinău din spatele camerelor și a fotoaparatelor. Oameni de la care învăț foarte mult, lucru care îmi cam lipsește ultimii ani. Ani?

Piter...revin la Piter. Oraș în care am întâlnit președintele AIESEC Rusia, o fată plină de lumină și pozitivism, oraș în care orice clădire în care intram era extrem, dar EXTREM de caldă(în sens de отопление). Unicul oraș din Rusia în care aș rămâne să trăiesc. Deși...nu tot Moldova îmi este mai scumpă.

Moldova de care aici îmi aduc aminte vinurile pe care le ducem ca și cadou+bomboanele autohtone și desigur biletul de drum înapoi de la Air Moldova.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu