m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 30 decembrie 2012

primăria, activiștii și baba care se cheaptănă

eu, în ultimul timp am fost cam rupt de realitate
pentru că mai una, mai alta, mai Crăciunul, mai sfârșit de an la serviciu, cine știe ce e asta - știe

da iaca am auzit că "Sbarro" vroia să facă restaurant în centru, apoi s-au excitat toți pe rețele sociale și pe unde numai nu s-au excitat și acum chipurile nu mai fac, și a fost la fel și cu catedrala ceea în fața lui Kenford

și apoi m-am gândit: dap asta îi fain, la noi chiar opinia publică chiar poate influența APL-ul
și... mi-am adus amite: pe Bodoni, monumentul cela de arhitectură unde-i? jos? jos!

ce mai era? mai erau activișii noști, care protestează-protestează apoi merg la "Pana Cotta" și fac check-in și fac review la cafea și dulciuri, de bine de rău. beaumonde!

apu la ce mă gândeam? la faptul că dacă cuiva îi trebuie să demoleze sau să contruiască ceva ap nu se știe dacă va apleca urechile la marii protestatari. marii protestatari la noi oricum se vând ușor, se anină cu plăcere pe bilboardurile contra cărora protestează, copie cu ușurință plagiatele care îi enerveză, și beau cafea din localele construite în locul monumentelor de arhitectură

atât de simplu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu