m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 8 decembrie 2012

of inima me sau provicia Estoniei

ca să fiu specific
Rakvere este un orășel nu prea mare - cam 15.000 oamnei
Sömeru e un sat de 3500 oameni
cetate medievală, restaurată și gata pentru turiști


în Rakvere am început cu combinatul de carne, care are tot: de la propria linie de producție a cărnii(mai simplu zis ei cresc porci, vite și găini) până la propria linie de distribuție în cadrul marelor magazine de distribuție, cu magazinele mari ei nu concurează direct, ca să nu piardă piața. cei care fac economia vor înțelege
simbolul regiunii
apoi Guvernatorul regiunii ne-a povestit despre succesele lor economice: cheia e simplă-el singur vine din business, și orice administrație trebuie condusă ca un business
apoi am fost la o sală sportivă, reamintesc Rakvere este un orășel nu prea mare - cam 15.000 oamnei

sală sportivă în orășel de 15000 oameni - tribune de 2500

pistă de alergat sub sală 100m. record de viteză aici: 10.42sec

iar alături este un stadion de fotbal și de volei, vor să facă și corturi de tenis


și apoi..Sömeru - sătuc de 3500 oameni(și buget anual de 3.8 milioane euro) care are o clădire care seamnănă cu ARTICO care a costat doar 2 milioane euro, centru slujește ca sediu pentru primărie, club, bibliotecă sătească și loc de ocupație pentru oamenii vârstinici
machetă clădirii

clădirea pe interior

biblioteca sătească - pentru maturi, copii și bibliotecă muzicală

și încă tare m-a impresionat przența steagului moldvenesc oriune nu mergeam la oficialități



iată așa. trăiesc oamenii în provincia Estoniei. eu cred, deși mulți zic asta, la noi se poate cel puțin la fel.
hai să vorbim despre cum



2 comentarii:

text © Nicolae Apostu