pân acum oamenii mă întreabă de ce plecăm, care e obiectivul
şi când le zic despre 2 motive majore
- să promovăm Moldova, inclusiv pentru locuitorii ei
- să aducem practici noi în ţară, de peste hotare, să arătăm că se poate
nimeni nu mă crede. mai ales că se dovedeşte a fi că sunt şi companii cointeresate în a ne sponsoriza: Air Moldova, Fautor...lista poate continua, dar nu toţi sunt cointeresaţi în publicitate aşa că tac
ce am învăţat eu că se poate?
în Piter am văzut că se poate, într-un super oraş mare cu o piaţă de desfacere enormă să nu anini banere la fiecare pas, în Piter sunt mulţi promoteri în stradă, care îţi dau fluturaşi, de obicei stau în preajma localului/magazinului în care are loc promoţia. şi încă poţi să păstrezi faţa oraşului aşa cum era sute de ani în urmă. şi e mai frumos. şi nimănui nu-i trebuiesc cazinourile
Estonia a arătat că tot ce trebuie este să fii ferm în ce faci. o ţară cu o populaţie de 2 ori mai mică, aceiaşi suprafaţă mai puţin soare, mai multă mare şi cu procese normale
Helsinki: chiar dacă transportul public costă aproape 3 euro oamenii pot să fie mulţumiţi şi să nu protesteze
viaţa se măsoară nu în servicii ieftine ci în câte servicii, necătând la preţ, îţi poţi permite
şi încă. lecţia cea mai mare pentru mine: toleranţa mereu este cheia
eu înainte credeam cu orientarea spre obiectiv ajungi oriunde. acum am înţeles că la asta mai trebuie toleranţă
în 2013 am să lucrez mai mult la ea
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu