m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 27 decembrie 2012

ce ai cere de la Moş Crăciun?

eu când eram mic eu credeam în faptul că maturitate înseamnă posibilitatea de a schimba lumea
de a crea, de a fi mai influent, mai puternic, mai deştept la urma urmei

¤¤¤

de ce nimeni nu  mi-a zis că maturitatea de Anul Nou înseamnă să:

  1. bei alcool 
  2. mănânci dulciuri cât vrei
  3. să te trezeşti dimineaţă şi să-ţi fie ruşine pentru faptul că azi vei merge la serviciu în aceleaşi haine
  4. aceiaşi dragoste pentru desene animante, numa că desenele animate nu-s la fel de bune
¤¤¤

de aici întrebare: dacă ai fi iar mic şi ai şti ce vei ajunge peste 15 ani, ce ai cere de la Moş Crăciun?

P.S. am aflat azi că la bătrâneţe dinţii pot cădea din gură chiar dacă îs sănătoşi

Un comentariu:

  1. l-aş cere pe tata înapoi...
    în copilărie credeam în Moş Crăciun, era un fel de Dumnezeu, care cu siguranţă mi-ar îndeplini dorinţa, el je îi ciotkii :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu