m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 10 decembrie 2012

reflectorizante - micuţe dar salvează vieţi

a scris despre asta şi ambasadorul Moldovei în Estonia
cel mai elocvent exemplu a eficienţii reflectoarelor îmi pare imaginea:
ce este cu aceste reflectoare?
sunt un accesoriu micuţ care constau din mii de piramide reflectoare incadrate într-un "fleşculeţ" de dimensiunea unei chei. micuţ, dar vieţi salvează

funcția lor este pe cât de simplă pe atât de genială: se agață de haină în loc vizibil și reflectă razele care vin din luminile auto și astfel orice pieton este vizibil de la distanțe mari

eu am 25 pentru cititorii blogului meu

aşa arată el + aţişoară cu bold ca să poţi prinde de haină
în stare de reflectare :) pe drumuri e mai impresionant

gratuit. absolut gratuit dar cu o singură condiţie: să faci poză cu reflectorul şi în comentarii să scrii pentru ce el trebuieşte. e o campanie socială. îmi doresc o acoperire cât mai mare

ca să intri în posesia unul reflectorizant scrie-mi un mesaj în una din rețele sociale
ele vor avea prioritate în fața comentariilor simple pentru că acolo putem discuta detalii despre unde/cum/când

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu