m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 14 decembrie 2012

cu 100 nu faci primăvara


Câteva sute de moldoveni stau pe facebook și citesc bloguri, ei se cred importanți.

Merg în taxi, iar prin fereastră se perindă peisajul trist de iarnă. Dacă acum, în decembrie, ar fi fost +20 noi oricum știam că e iarnă nu? Și chiar ceea ce vedem cu ochii noștri nu ne-ar convinge că e primăvară. Am zice «vreo anomalie ceva» și am lega-o zglobiu de sfârșitul lumii.

Câteva sute de moldoveni își imaginează că pot să mă convingă precum ar fi primăvară. Deși despre existența iernii nu sunt informați decât din alții doi, care știu mai multe.
Sunt zile în care mi-aș lua rucsacul și aș dispărea cu plăcere pe vreo 3 ani.


P.S. țara asta duce o lipsă gravă de bărbați, care să fie destoinici, nu muieri misogine și isterice.

4 comentarii:

  1. not enough balls cum ar spune tony montano. el inca mai spunea i put my word and my balls that i will do it ! 

    RăspundețiȘtergere
  2. @facebook-1705614560:disqus nu-l cunosc personal pe Tony

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă 5 oameni au să-ți spună că un băț e mai mare decât altul, el în realitate fiind mai mic, o să accepți. Testat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @twitter-71067380:disqus vreau să cred că nu

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu