m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 5 decembrie 2012

Helsinki


Ne-am trezit la 5 ca să ajungem în acel nordic oraș. Mers 120' cu corabia(feribotul)ca să ajungem într-un iad, pentru că în imaginația mea anume arată iadul: foarte foarte rece.
Ei, da asta a fost doar prima impresie, legată și de faptul că afară erau -12 + umezeală mare.

Am observat că în oraș, pe străzi, în transport public, în centru comerciale sunt foarte mulți oameni în etate. Pe de o parte, dacă compari cu Chișinăul atunci îți pare un oraș îmbătrânit, pe de alta îți dai seama că aici bătrânii au viață socială, ceva mai mult decât apartament-piața centrală-magazinul de la colț și asta bucură.

Drumurile aici sunt făcute din granit, granitul aici crește din pământ la propriu


L-am văzut și pe Moșu


Per general: un oraș frumos, aranjat și cu un farmec nordic puternic, dar scump și rece.

P.S. Aici vin la muncă mulți oameni care trăiesc în Tallinn, salariile îs cam de 3 ori mai mari în Helsinki.
În Tallinn în schimb se duc mulți finlandezi, după alcool

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu