m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 31 octombrie 2011

valoarea înjurăturii în sec. XXI


noi cu Iulian de recent avem o teorie conform căreia valoarea emoțională a înjurăturii se reduce pe an ce trece
fapt confirmat, de altfel, și de speakerul parlamentului Moldav recent

în ziua de azi înjuratura a devenit mai mult un cuvânt de legătură
"o chestei absolut normală în ziua de azi, care nu oricine și nu în orice situație poate să și-o permită, dar un lucru care nu neapărat e rușinos și nu neapărat trebuie ascuns" zice Andrușa
printre altele în secolul XVIII doamnele decente pierdeau cunoștința la auzul unei înjurături

azi avem o listă întreagă de oameni care reprezintă "cultura și arta" de la "Pro" până la "Săptămâna"  care înjură ca bună ziua
ca să fie clar
și eu
și eu
și Lupu
și Iulian și Andrușa și orice băiat bine crescut, și orice domnișoare decentă care intră în contact cu lumea mea încep să o facă
și atunci întrebarea: de ce? de ce bleadi noi ne frustrăm de la așa mărunțiș?

later edit: Freud, cică, a zis că: Primul om care a preferat să înjure decât să arunce cu piatra poate fi considerat inventatorul civilizaţiei.

sursa imagine

9 comentarii:

  1. Nu s-a redus din valoare chiar așa cum spui:comparativ cu sec. XVIII azi o parte covârșitoare pur și simplu trece din esență - în  ecouri,și un ”ia v șoți” ori ”ia huieü” substituie lesinurile din acel secol,când cineva tușea cu gaze intestinale...
    Freud.Freud a marcat inventatorul civilizației ca un om ceva mai puțin sensibil,ori mai lenos,doar între timp nu s-a micșorat numărul de pietre de la suprafața pământului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nomad  nuşcim filosofic

    RăspundețiȘtergere
  3. e din cauza la ”ia v șoți”...

    RăspundețiȘtergere
  4. apropos, ideea lui Freud era următoarea: dacă te vrei un om inteligent, atacă cu vorbele și nu cu pumnii(sau pietrele), ideea cu care sînt întru totul de-acord. E destul de dificil să alegi cuvintele potrivite, în toate cazurile..

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S: am început și eu de la un timp să înjur(nu ca pirații desigur). mulți din prietenii mei nu-s încîntați, zic că asta îmi știrbește din feminitate..

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu