m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 15 octombrie 2011

ce ar trebui să știe fetițele despre băieței

ieri am scris despre ce am învățat eu despre femei
ce ar trebui să știe femeile desăre bărbați pe de altă parte?

1. bărbații îs copii. toți.
copii se entuziasmează ușor
fix așa. și fiecare entuziasm e o cale nouă, o posibilitate care poate fi atinsă cu suportul necesar.
vrei să-l faci fericit? suține-l în orice, fie asta e ideea de a cumpăra o pereche nouă de pantaloni, dorința de a sta împreună sub același acoperiș sau acuta trebuință de dominare globală.
oricum, dacă e încurajat va atinge obiectivul oricare ar fi acesta

evident dacă pantalonii sau dominarea globală stau în calea cerceilor ceea pe care i-ai văzut ieri alegerea devine mai dificilă, eu nu îndemn spre altruism ci înțelegere
nu uitați însă ce se întâmplă cu un copil când etuziasmul acestuia moare

2. versiunea că bărbații au nevoie de
sex-mâncare-pace-►a se aplica/repeta la necesitate
e înstărită, și asta e "vina" femeilor, în lupta lor pentru egalitate în drepturi, cu inevitabila masculinizare au scăpat momentul în care bărbații la rândul să au devenit mai mult decât penis-stomac-fotbal

3. bărbaților le este la fel de lene ca și femilor să se scoale dimineața din pat
deci nu suntem diferiți prin multe element, mai degrabă complimentari
unica diferență este că dacă am zis da-e da
dacă nu-e nu

și lăsați vă rog lupta fete-băieți
așa ca în video de jos nu mai gândește nimeni demult

3 comentarii:

  1. mmm.. tema asta dezvoltată și mai serios era să fie muah! :)
    am așa.. o mică presimțire că lupta bărbați vs femei n-o să înceteze degrabă :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Olga Stratulat dezvoltă :D

    RăspundețiȘtergere
  3. să vorbesc EU despre cum pe adevăratelea sînt bărbații? :) nice task, numai că ar fi cam straniu... :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu