m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 5 octombrie 2011

dimensiunile noastre

oamenii trăiesc limitat.

noi cunoaştem clar şi bine 2 dimensiuni: timp şi spaţiu
dacă ştii să te localizezi bine în astea două în lumea actuală te vei descurca

combinaţiile dintre ele pot crea încă cel puţin 2 dimensiuni(vezi video mai jos)
dar pentru mine există o altă dimensiune importantă: imaginaţia

localizarea mea în imaginţie e mai plăcută decât în realitate, şi dacă te pierzi în ea, nu e rău deloc
unica problemă vine din faptul că uneori imaginaţia se suprapune cu timpul şi spaţiul trecut şi atunci nu sunt sigur dacă o amintire pe care îmi pare că am trăit-o a fost adevărată sau doar mi-am creat acea imagine?

aşa că pentru a mine a 3-a dimensiune a fost decoperită: imaginaţia


P.S. norocul poate fi considerat o dimensiune


P.P.S. un video de 11 minute despre dimensiuni numai pentru cei cu intelectul mare

Un comentariu:

  1. hmm... imaginația ne permite să călătorim în oricare din cele 7 dimensiuni pe care noi nu le putem percepe în mod real. eu aș spune că imaginația e un mod de transport a unui EU imaginar în alte dimensiuni. 
    Norocul. Posibil de calculat probabilistic. Exista o infinitate de posibilități. Dacă te plasezi în una superioară la 50% din celelate posiblități poți spune că ești *norocos*.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu