m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 11 octombrie 2011

rupem stereotipurile sau cum facem cu atenţia?

abordând tema relaţiilor

în discuţii cu prieteni şi cunoscuţi discutam faza de mici atenţii/cadouri între îndrăgăstiţi(căsătoriţi, cei care sunt în relaţie, pur şi simplu cei care fac sex - luaţi-o cum doriţi)

am ajuns la concluzia practic unanimă(ura democraţiei!)că este bine şi sănătos ca băieţii să acorde constant mici semne de atenţie fetiţelor: flori, suvenire drăguţe sub formă de cercei etc.

iată atenţia din partea cealaltă a fost un subiect mai aprins
unii zic că e normal ca aceleaşi gesturi să fie făcute şi de domnişoare
alţii sunt de viziuni mai conservatiste: că bărbatu îi stăpânu casei, bărbatu se cheltuie pe ea, iar ea e doar frumoasă


tu ce zici?

e normal ca fetiţele să facă cadouri băieţeilor



P.S. mie mi se pare normal să fie bilateral, totuşi eşti fiinţă şi apoi fetiţă/băieţel

5 comentarii:

  1. e şi normal să fie bilateral, cui nu-i sunt plăcute micile atenţii? :) 

    RăspundețiȘtergere
  2. ´că bărbatu îi stăpânu casei,.... iar ea ........e doar frumoasă´ =) interesante viziuni, interesanti oameni

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Sarateanu asta oleacă extremis ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. este firesc sa fie reciproc...orice relatie se ''investeste'' din doi...si apoi nimik nu-i mai placut cand ambii au parte de surprize((((!!!!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu