m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 27 octombrie 2011

standartizarea



eu uneori mă uit în jur şi îmi aduc aminte de uniunea sovietică

în special pe reţele sociale

avem oameni care se jeluie că e prea mult chat undeva
undeva cine zice că facebook-ul e plictis deja
alţii insistă că nu ar trebui să postăm toate prostiile
pe când cei care se consideră guru ne învaţă precum conţinutul ar fi regele a orice se întâmplă

oamenii îs diferiţi, iar prezenţa mea oriunde nu ar fi e acea care mă face să mă simt mai confortabil, şi dacă în viaţa reală uneori poţi cauza disconfort şi ar trebui să îţi calculezi anumiţi paşi şi anumite atitudini, atunci pe net întodeauna poţi recomanda un buton magic
frumoşi prin diversitate şi atitudini diferite, nu standartizaţi, eu nu vreau back to USSR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu