m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 12 octombrie 2011

ce-i cu ARTICO?



acuuum câți? 4? sau 3? ani în urmă s-a dat în exploatare Centrul Republican pentru Copii și Tineret ARTICO-construit pe bani europeni, asta parcă s-a menționat, parcă nu - dar asta nu e atât de important
contează cât de pentru tineret el este?

eu pe atunci încă eram președinte AIESEC și s-a anunțat că se va deschide concurs cu aplicări pentru a oferi oficii ONG-urilor de tineret, atunci AIESEC-ul nu avea oficiu așa că am aplicat

dar...s-a schimbat puterea a plecat PCRM a venit AIE și evident că toate aplicările s-au resetat
deja eram în CNTM și CNTM-ul tot aplicase pentru oficiu
era a 2-a rundă, care s-a soldat cu nimic...

recent am aflat că SURPRIZĂ ȘI ȘOC: centrul deschide brațele pentru noi aplicanți pentru oficii
mdea...


printre altele: ca să poți face un eveniment în centru(construit pe bani europeni pentru tineri)nu e suficient să ai semnătura ministrului și scrisoare oficială...mai trebu nuș ce naiba să pupi în toate locurile administrația centrului - pentru ei ministerul nu e autoritate
o zic din experiență proprie

acum stau și mă întreb: de ce oare în țara noastră democratică unde pentru tineri se face tot un centru atât de performat este utilizat la un sfert din potențial?

cândva Tudor spunea că se va rezolva, cineva știe la ce am ajuns?

7 comentarii:

  1. da la noi tot timpul aşteaptă pupici în toate locurile, ca mai apoi să se mai gândească. în orice instituţie, de la poştă până la guvern, iar consecvenţa se rupe ori de câte ori se schimbă guvernarea. cine e şeful a cela şi pune regulile, cum vrea el. de aceea mă bazez numai pe mine şi nu aştept minuni. doar uneori, la anul nou)

    RăspundețiȘtergere
  2. cash eu am înţeles: nici o şansă

    RăspundețiȘtergere
  3. Ap eu nu intzeleg, ai vrut sa te lauzi ca ai fost presedinte AIESEC, si sii asta ARTICO uapshe?

    RăspundețiȘtergere
  4. Samoila TEODOR  apasî pilink

    RăspundețiȘtergere
  5. go to my blog

    Also visit my site :: foreclosure defense jacksonville
    Here is my weblog :: foreclosures

    RăspundețiȘtergere
  6. Asheville, NC Eateries are Portion Calamari

    Check out my weblog: attorney leads
    Also see my webpage :: leads for lawyers

    RăspundețiȘtergere
  7. click site

    Here is my web-site ... attorney lead generation
    Here is my blog post - lawyer lead generation

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu