m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 19 octombrie 2011

beneficiile frigului ☺

toţi să jeluie şi vaicară
toţi vor ca primarul să dea căldură sau Dumnezeu soare mai fierbinte
suferim dragi concetăţeni, suferim din plin zilele astea, deşi am avut 69 zile de vară

da eu zic: în frig sunt şi beneficiile sale

1. oamenii devin mai aproape unul de altul-e mult mai plăcut să stai lipit acum când e frig decât vara când eşti transpira şi lipicios
2. ceaiul, cafeaua şi vinul fiert le iau faţa la toate fantele şi colele, deci bem mai sănătos
3. sexul sub plapumă e interesaaaant, cine nu a încercat încă-recomand
4. apreciezi în mod deosebit apa caldă sau căldura încăperii când intri
5. mie încă îmi place să mă joc cu aburul care iese din gură la respiraţie

lista poate continua (da?)

cânteşel:

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu