m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 14 octombrie 2011

ce am învățat eu despre femei (în 25 de ani 7 lunu și 14zile)

1. femeile sunt contradictorii
vorba filmului:
traducere pentru cei care nu engleza: când o femeie îți zice că nu vei primi nimic înainte să încerci...înseamnă că vei obține ceva

și asta nu e doar despre sex, așa îs create aceste fături fragile și frumoase că rar zic ce au în cap, asta îi un fel de sistem de autoapărare, numa că la bărbați totul e mai simplu și nu fiecare poate citi gânduri rezultatul poate să fie foarte confuz

2. florile
ele îs ca florile, aproape toate, aproape fără excepții
le trebuie apă, aer și soare
apă=flux de oameni, interacțiune, să fie intereant
aer=libertate, sau cel puțin senzația de
soare=dragoste

dozarea trebuie să fie exactă altfel floarea moare


3. cu cât e mai deșteaptă femeia cu atât mai puțin ea va arăta asta
punct. cine nu-i de acord să nu fie

4. femeile și bărbații nu sunt diferiți
sunt complementari (http://dexonline.ro/definitie/complementar)

și încă mi-am adus aminte de

5 comentarii:

  1. primu capitol a fost studiat :).....doar ca mai e o regula : nu exista reguli la femeii...., ce merge cu una nu merge cu alta, ce a mers prima data , a doua nu mai merge ......cu cit sunt mai libere si autentice cu atit sunt mai imprevizibile... ce-ti trebuie sa le intelegi??? , nu-ti complica soarta .....iubeste-le si atit ....:) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Meriacre Elena dacă şi femeile ar face exact acelaşi lucru ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. aici este un pricol, practic dramatic pentru mine: toate femeile cînd se nasc, NU se nasc deja cu o personalitate programată.

    de regulă, ele preiau formele de comportament:
    1) de la femeile din jurul lor (mai mari) care au preluat, la rîndul  lor, de la alte femei din jurul lor (după principiul domino, mai mult din inerție, decît voit);

    2) apoi din stereotipuri des întîlnite pe site-urile de socializare (ex.: "femeile, blea, îs psc și-s de contradictorii.. eli niș singure nuștiu ce vor de la viață." sau: "toate femeile îs sterve blea, vor numa bani șî mașînă" și restul de genul ăsta).

    e clar că nu chiar toate, doar celea filtrate prin prisma educației primite (și cu cît mai mult citesc sau experimentează, cu atît mai mult se debarasează de anumite fetișuri și le agonisesc pe altele). 

    multe se comportă așa cum așteaptă bărbații să se comporte, dintr-un motiv deocamdată neînțeles mie, dar bănuiesc că tot din cauza superiorității pe care o văd în persoana bărbatului. și aici am în vedere că își aplică o anumită conduită în conformitate cu imaginea pe care și-a creat-o bărbatul despre femei.

    tot un stereotip e că feminitatea se demonstrează prin slăbiciune, delicatețe excesivă, grijă excesivă, răbdare veșnică și culoare roz, teoretic și practic, dacă întîlnești o femeie puternică (puternică, deci cu unele caracteristici bărbătești), unii (și chiar unele) se codesc (http://dexonline.ro/definitie/codi) în fața ei, de parcă nici n-ar fi femeie. dar e deja o altă temă..

    ce vreau eu să spun e că tre să ne învățăm să privim mult mai larg, din diferite perspective. și - replica mea iubită - sa scăpăm de stereotipuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Olga Stratulat comentariu mai mare ca blogpostulniş nuştiu dacă tre să răspund ceva sau să îl iau ca o continuare a acestuia

    RăspundețiȘtergere
  5. :D sorry.. cumsîspuni, nabolevșaia tema.. aveam multe de zis.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu