m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 18 octombrie 2011

situația politică din Moldova și atitudinea mea

în 2009 eram mai tânăr și abia absovisem
și minte la 00.07 deja primisem mesajul care mă îndemna să ies în piață dacă nu sunt de acord ca PCRM să conducă încă 4 ani țara

nu am ieșit atunci, din mai multe motive
dar sufletul înflorea la gândul că noi am mișcat ceva
***

2011 sunt mai sceptic
am învățat un lucru: în țara asta ca să fie fundul la cald tu ești unicul care trebuie să asigure această căldură
iar politicienii vor avea grijă de căldura propriului fund

drept a zis Tănase despre 30 de ani, pentru că mai trebuie 30 de ani pentru ca să crească o generație care va avea încredere în politicieni

joi AIE va muri, pe veci
cine nu crede în asta...

dedicație muzicală perioadei care se apropie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu