m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 21 martie 2011

visurile sunt...diferite?(cu dedicație)



el visează la mai multă libertate
nu  știe dacă pentru sine sau pentru nepoții săi, dar vrea să fie așa ca în filmele americane, pe care le vede pe "vidic" la prieteni, după ușile închise, regimul nu ar trebui să știe, deși mâncare este pe mese, dar sufletul cu cârnaț nu-l saturi

ea visează la un master în Bruxell, deși are ceea al ce visează jumate din colegele ei
numai că libertatea în colivie de aur nu e libertate

el are iaht, și club de elită, și ceasuri care costă atât cât alții dau pe mașini
dar vrea uneori să se întoarcă în satul copilăriei, să joace fotbal pe iarbă, poate să culeagă niște căpșune de pe tufar și să le pună în gură așa amestecate cu pământ

ea vrea doar copilul ei să fie sănătos
să îl poată vedea mare, cum pășește sigur și privește ferm în față


oamenii au diferite dorințe
uneori contradictorii
dar toate pentru fericire

fericirea nu o poți planifica

o trăiești

sursa imagine

14 comentarii:

  1. M'a pus pe gînduri. Uneori te gîndești "doar sa fi avut this and that.." sau "dacă aș fi ajuns si undeva peste hotare".. Și nu recunoști toți oamenii buni împrejurul tău și lucrurile bune câte ți se întîmplă.

    RăspundețiȘtergere
  2. gânduri
    eu prea mult îs pe ele în ultima vreme

    RăspundețiȘtergere
  3. dorințele mele se schimbă în continuu, nu știu dacă mă voi mulțumi cu una anumită

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ne mulţumim
    niciodată
    asta şi e chestia- numa omu-i schimbător pe pământ rătăcitor

    RăspundețiȘtergere
  5. huh..visele- motivanti si demotivatori...nu-mi place sa visez.

    RăspundețiȘtergere
  6. daydreaming
    dacă nu visezi eşti robot

    RăspundețiȘtergere
  7. sau prosta îţi găsesti altă ocupaţie la fel de inspiring dar mai puţin demotivating in orice fază a ei

    RăspundețiȘtergere
  8. mi se pare straniu când propriile vise te demotivează

    RăspundețiȘtergere
  9. mdee..eu tot aşa cred, dar vezi că probabil e vorba mai degrabă de consţtientizarea faptului că astea-s doar vise şi never ever vor deveni realitate:)

    RăspundețiȘtergere
  10. corect...fericirea nu o poți planifica.

    RăspundețiȘtergere
  11. corect...fericirea nu o poți planifica.

    RăspundețiȘtergere
  12. M'a pus pe gînduri. Uneori te gîndești "doar sa fi avut this and that.." sau "dacă aș fi ajuns si undeva peste hotare".. Și nu recunoști toți oamenii buni împrejurul tău și lucrurile bune câte ți se întîmplă.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu ne mulţumim
    niciodată
    asta şi e chestia- numa omu-i schimbător pe pământ rătăcitor

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu