m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 30 martie 2011

rețete gata pentru a deveni cel mai bun blogger...

...nu există
mi se face rău când văd recomandări gen: 10 căi pentru ca să devii mai popular
15 puncte ca să crești valoarea blogului
17,5 greșleli pe care nu trebuie să le repeți dacă vrei să fii un blogger iscusit
vrei soluția pentru a deveni un blogger vestit?
poftim :


cam atât
desigur nimeni nu exclude recomandările pentru bloggeri începători, numai că puțin posibil să zici ceva nou

imagine

3 comentarii:

  1. nimeni nu zice ceva nou, doar abordeaza putin altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. http://marianaciobanu.eu/2011/03/29/hai-sa-facem-ong-uri/#comment-438

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.google.com/images?q=spam&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=ro&tab=wi&biw=1280&bih=685

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu