m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 4 martie 2011

cum să faci ceva?

faci şi faci...

unii nu au să înţeleagă la început, important să ai 2-3-4 care să te susţină

faci şi faci...
apar primii critici dar şi primii admiratori dacă faci bine şi cu rezultat

faci şi faci...
critici tot mai mult, dar deja merge, deja ai succes
aici e important să nu devii câine care hamaie înapoi la toţi care încearcă să muşte
eu sunt muşte, multe nu pot face

faci şi faci...
cineva vrea o bucată din ce faci dacă creşti
mi se pare logic: e mai uşor să iei ceva gata decât să faci al tău
aici e important să ştii să îţi aperi aFacerea


P.S. post neinspirtat de nimeni şi nimic

4 comentarii:

text © Nicolae Apostu