m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 28 martie 2011

boala secolului XXI

deperesia
este boala secolului XXI, activitate mentală sporită, suprasolicitare mentală și emotivă la fiecare pas(mie uneori îmi pare că creierul meu va ajunge un coș de gunoi când voi avea vreo 50 de ani)

ne mișcăm puțin, cururile confortabil stau în scaune în birouri, degetele vesel saltă pe taste, ochii se obosesc în fața ecranelor
informația intră în creier și iese când și cum poate

printre altele: cea mai puternică armă anti-stress este efortul fizic-care lipsește
***
și iată stau eu miercuri seara în oficiu, luminile mai toate stinse, de obicei rămân nițel peste(poate pentru a compensa întârzierile care se mai întâmplă dimineața). mă gândesc la faptul că a mai rămas jumate de săptămână și jumate a trecut. păharul e pe jumate plin/pe jumate gol

și știi senzația: parcă lipsește ceva, viața e așa de plictisitoare, vrei mai mult, vrei palpitații
te întrebi e asta oare ceea ce vroiam să am la 2X de ani?
și te macină, nu prea clar încă ce: jălea de sine, sau acea informație care intră cu tonele terabaiturile în tine
***

da apoi îmi aduc aminte de Fukusima, de 1937-1945, de alte tâmpenii
știu: sună atât de roz că îți  vine să vomiți curcubee și să te caci fluturași când auzi așa fraze
dar efectul e același: o palmă peste creirul care începe să scîncească și la spot! după sport lumea e mult mai pozitivă :)
***

mișcați-vă oameni și nu căutați vinovatul în internet


dragă internet, ești un idiot, go kill yourself
11 hours ago ·  ·  · 

iaca link util

7 comentarii:

  1. Depresia e caracteristică statelor vestice

    RăspundețiȘtergere
  2. da,cu adevarat depresia la momnt are un efct mai mare decat s-ar inchipui unii...

    RăspundețiȘtergere
  3. @alex27 dar celor estice ce le este caracteristic?

    RăspundețiȘtergere
  4. celor estice le este caractristic sa creada ca nu sunt in depresie cand de fapt realitatea e alta:))) si legat de sport, absolut corect ce zici..si eu planificam de azi sa incep..da' cu timpul asta am ramas sa lenevesc in pat:D

    RăspundețiȘtergere
  5. ap aşă
    zi de zi alegem să lenevim

    RăspundețiȘtergere
  6. da,cu adevarat depresia la momnt are un efct mai mare decat s-ar inchipui unii...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu