m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 23 martie 2011

efectul alcoolului

am vorbit odată cu Ion despre efectul alcoolului
și am decis să observ efectul diferitor tipuri de alcool au diferite efecte asupra mea

mai întâi de toate:
nu beau vin roşu, bere şi orice alcool care e dulce-nu se poate şi punct

din ce beau:
vodka mă îmbată şi gata, mă simt ameţit şi vesel
divinul mă încălzeşte în primul rând, când e frig, sau îmi este frig un pic de divin poate face magii cu sângelele din vene şi viteza cu care se mişcă prin ele
vinul alb, sec, e afrodiziac.

jack daniels şi alte chestii le beau prea rar ca să fac o statistică a efectelor
ele îs deserturi

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu