m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 3 martie 2011

părinţi 2.0 | copii 2.0 | educaţie 2.0



internetul este noul creier
pentru unii asta e dăunător


alţii transformă acest creier în ceva ce gândeşte şi îi dezvoltă pe alţii
ieri la Oleg am văzut asta. vrei matematică interactivă online: poftim pojalusta

pe lângă portal educaţional nu ar trebui să uităm şi de partea spiritualo-moralistă-umanistă
am găsit un alt site: povesti-pentru-copii.com - o colecţie de lucrări literare noi printre care poveşti şi povestiri pentru copii mici (în special pentru copii de grădiniţă şi preşcolari), piese de teatru şi scenete pentru elevi sau poezii pentru toţi
mai au şi alfabet tare frumuşel şi drăguţ

pe scurt intraţi vedeţi

mie îmi pare un Ion Creangă pentru părinţii din secolul XXI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu