m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 25 martie 2011

nu poţi şterge un om

îmi aduc aminte de filemele cu spioni sau "vrăjmaşi a naţiunii"
când un oarecare era şters din viaţa altora şi...îmi pare atât de stupid

cum poţi să ştergi pe cineva din viaţă
oricine care a avut o valoare, o greutate în viaţă va rămâne mereu rană neştearsă în inimă
rană pentru că dacă omul a însemnat ceva pentru tine şi apoi se încearcă dispariţia lui-doare
deşi, orice rană când îi rupi pojghiţa care se formează deasupra doare mai mult

deci oamenii nu-i poţi şterge
dar să îi readuci poate să doară mai mult
unica soluţie e poarta, dar niciodată nu ştii dacă să o ţii deschisă sau închisă
unica soluție este să nu ștergi omul odată ce el a intrat în casa ta

6 comentarii:

  1. da' sa ii excluzi este echivalent cu sters? pur si simplu uneori trebuie sa o faci..ca de altfel te stergi tu din viata proprie...si atunci ce faci?Excluzi...

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare cu decizia proprie
    eu nu vând soluţii, eu pun idei

    RăspundețiȘtergere
  3. băi, eu am un vechi prieten pe care vreau să-l readuc la viață. îl invit ori de câte ori mergem undeva cu prietenii, iar de fiecare dată răspuns negativ. n-am cei face. mia rămas prieten, dar mai știu că și ochii care nu se văd se uită.

    RăspundețiȘtergere
  4. iar dacă decide să revină, nu mai știi ce să faci, cum să te comporți...

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru integritatea proprie morala, trebuie de depus maxim efort pentru a lasa minim urme a oamenilor care nu isi mai au locul in viata noastra. Pentru ca daca ii lasam, se poate dezvolta in ceva urat. O comparatie nu chiar frumoasa dar e similar cu capusele. Dupa ce scoti capusa, tre' sa te asiguri ca nu au ramas picioruse sau alte bucati de corp, cai daca au ramas, dupa se pot dezvolta boli mortale.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu