m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 29 martie 2011

și totuș ce este ciotcos?(ceva cu visul)

aiși oamenii scriu despre visul Moldovenesc
iaca
Ion
Scufița și
1 2 Madrizen

da eu nu-s moldovan. eu în ultima vreme încerc să nu mă identific ca națiune de asta nu voi scrie ci voi pune întrebări despre visul uman

eu iaca
est-european
25 de ani
am di lucru așă cum îmi doream(parcă)
ies când vreau cu prietenii, mai fac ceva activitate socială ca să nu mă afighesc de ghine și(parcă)îs fericit

dar
recent m-am urcat, contra vântului pe vârful unui munte
acolo sus tremuram sau de frig sau de frică să nu mă ia vântul pe panta abruptă și să nu îmi rup ceva...
dar acolo nu exista parcă, nu era nimic relativ-și senzația alta

totuși care e condiția omului de geniu și ce ne trebuie nouă? conformism la normele sociale ca să fim ca toți
sau vrem să fim cei mai deosebiți și să nu ne pese dacă suntem înțeleși sau ba?

7 comentarii:

  1. pre multe E-uri în East-European!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cineva e ciotkos cind obtine sa zicem bani, pentru altul cind savureaza linistea si libertatea..

    RăspundețiȘtergere
  3. să fii non-conformist, geniu sau deosebit nu este un scop în sine, de altfel şi să fii ordinar nu este de asemenea un obiectiv. Ori eşti, ori nu eşti într-un anumit fel - oricum vei fi perceput diferit de oameni diferiţi.

    Până la urmă, esenţa şi valorile tale rezidă în a fi tu însuţi - vei fi apreciat de cei care merită să fii în viaţa lor.

    Eşti într-un fel anume pentru că aşa simţi sau pentru că niciodată nu te-ai gândit cum eşti şi cum te văd alţii...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu