m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 19 martie 2011

#things i dont like

aceasta ar putea fi o leașpă
simt disconfort când:

1. când oamenii privesc o problemă unilateral, și nu primesc un alt punct de vedere decât a lor

2. atunci când cineva care vopce nu înțelege în domeniul tău, sau înțelege foarte vag, încearcă să se dea expert, să te critice și să vină cu recomandări. strașnic

3. lașitatea-lipsa curajului să reprezinții ceea ce ai ales până la urmă

4. când oamenii consideră intepretările și asumările lor ca fiind ceva absolut corect-adica mie îmi pare că apa e rece(asumare)și asta e drept(asumarea devine axiomă)

5. încă nu îmi place când îmi stropesc blugii care i-am îmbrăcat proaspăt

6 comentarii:

text © Nicolae Apostu