m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 5 martie 2011

oamenii care mă înconjoară

oamenii care mă înconjoară, cei cu care comunic
sunt rafinați
au studii, știu de internet-pot să-l folosească
nu se tem de public, au idei
citesc din Osho sau Dostoevskii
și nu li-i frică să pară ridicoli

dar răsfățat fiind de ei, uneori uit unde trăiesc, realitatea din jur
lipsa de hrană(la toate nivelele)sărăcia și setea
îmi pare că fiecare taxatoare știe ce e twitter și care e diferența dintre curicular și extracuricular

greșesc

și e greșeala mea atunci când încerc să judec acești oameni
Maslow era ciuvac ca lumea, dar eu uneori uit de piramida lui
și încă mai uit de faptul că generațiile trăiesc în diferite ere acum

azi am văzut în maxi-taxi o fată femeie care vedea acasă cu 2 buchete de flori și plângea
probabil florile nu de la cine ar fi vrut le-a primit


probabil majoritatea nu știu că nu le trebuiesc florile...

P.S. nuștiu de ce nu prea pun imagini în ultima vreme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu