m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 16 martie 2011

dealing with vampires

ce să faci dacă ai o afacere te ciocnești cu un vampir energetic

ei îs peste tot, în troleibuze, taxiuri, oficii, policlinici, iar unii la tine acasă
cea mai simplă metodă de ai identifica:
ei atacă la persoană, adica nu discută ideea, nu pun la indoială idealul sau direcția aleasă de tine, ci te pun la îndoială pe tine, personalitatea, existența ta

ce să faci în așa caz?

2 căi:
1. să ignori-aceasta este un fel de concesie, în mod normal că te irită un atac la persoană, dar atacul nu are în obiective nimic altceva decât să te provoace la dezechilibru emoțional, dacă scopul atacului nu este atins vampirul caută altă jerfă. concesiile însă au un pericol: te macină încetișor din interior...
2. să îi zici verde în ochi cine este și ce face. asta e calea periculoasă, odată identificat și stropit cu propriul sânge vampirul se va sufoca și va suge propria otravă. pericolul însă este în control, dacă nu reușești să îl menții atunci sugaciul va obține ceea ce a vrut

P.S. mai este și alt tip de vampiri energetici: cei care permanent se jeluie și se plâng, cu ei altă tactică lucrează, dar vă zic altă dată...poate

16 comentarii:

  1. tocmai despre acei care se jeluie şi plâng aş vrea să aud părerea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicu mojna să preiau ideia și să scriu despre restul vampirilor ?

    RăspundețiȘtergere
  3. oops, da eu credeam ca vampir energetic asta altceva inseamna.

    RăspundețiȘtergere
  4. oi din prima am citit zasraneţ :/

    RăspundețiȘtergere
  5. un individ capabil sa altereze campul energetic al unui alt individ in mod constient sau inconstient.

    vezi si tu: http://www.google.com/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=vampir+energetic

    RăspundețiȘtergere
  6. ap da
    eu ziceam de metode
    metoda 1: prin agresivitate
    metoda 2: prin a-i face pe alţii să se simtă vinovaţi pentru că el se simte rău

    RăspundețiȘtergere
  7. cu vampiri din ashtea ma lamuresc asa, un pumn in bot fara sfideteli, ca pe cale ideologica nu o scoti in capat nici pana la moarte ...

    RăspundețiȘtergere
  8. aha
    şi un stacan de vodkă pt sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  9. oops, da eu credeam ca vampir energetic asta altceva inseamna.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu