m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 10 ianuarie 2010

viitorul: anul 2020



azi o fac pe Vanga sau Pavel Globa şi vă prezic viitorul pentru 2020(asta dacă trecem de 2012)

¤ preşedintele ţării este ales acel pe care bloggerii îl desemnează printr-un blogpost comun şi mare pe peretele Preşedenţiei
¤ primarul mun. Chişinău comunică cu cetăţenii numai prin intermediul Facebook sau Twitter
¤ ştiri: un avion a fost deturnat în zbor de 1000 de postari anti-bilete scumpe (detalii aici sau aici)
¤ teroriştii şi dictatorii se predau sub presiunea postărilor democratice
¤ Pavel Turcu este declarat vocea de aur a Globului
¤ un cuvând de advertising pe blguri costă 1000000$
¤ trusturile media nu mai au sens: după răzbiul câştigat de bloggeri contra unui media-magnat care avuse imprudenţa să îi numească proşti
¤ Anul Nou se sărbătoreşte de ziua blogosferei

over and out

21 de comentarii:

  1. Referitor la 2012: tot bloggerii vor influenţa, crede-mă :-D

    În rest, prezicerile's forte... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm...totul în mîinele bloggerilor:)
    interesante preziceri, deja vedem dacă se adeveresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. alea două cu ad-urile și cu media-manageru rup...
    P.S. oferă posibilitate de copy paste în comenturi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Radu: 2012 globul pamântesc e slavat prin voinţa blogurilor? 5 mlrd de postări conving potopul să se retragă?
    @Mihaela: the future is ours! the future is now! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nicolae, da. de exemplu un link. sau un citat din articol. ca să nu-l scrii cu mâna.

    RăspundețiȘtergere
  6. P.S. și dece folosești plugin-u ăsta de comenturi? ceva mai simplu+akismet nui pe blogspot?

    RăspundețiȘtergere
  7. păi...
    poţi să faci şi copy şi paste no problem, la toţi mergea până acum parcă
    sau eu tot nu prind

    RăspundețiȘtergere
  8. nu bate capu, nu vor muri trusturile media, iar bloggeri tre sa se invete a posta si comenta, ca sint multi care posteaza multe timpenii

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Iulian yes it is!
    @ Oleg facem un post care sa ii invete pe toti cum sa posteze si comenteze? ai putea sa faci o scoala;)

    RăspundețiȘtergere
  10. din taoate astea, sansele cele mai mari ca se va intampla asa sunt la Pavel Turcu - vocea de aur. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. bloggerii ce-a dea 5 putere in stat sau chiar in lume! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Sergiu am fost pe la tine, mi-au plăcut pozele, eu zic orice e posibil, noi asta am demostrat deja ;)
    @ Socolenco(mi-ar fi mai placut daca ti-as sti numele) in 2020 conform prezicerilor mele bloggerii vor ajuge puterea numarul 1:D

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) well eu cred că în 2020 noi toţi vom trăi pe Pandora, vom fi albastri şi nu o să avem tehnologie şi internet şi nici bloguri ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. dar ei au alte tehnologii acolo
    internetul lor e intre copaci, conectezi paru la copac si ai fibra optica!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu bate capu, nu vor muri trusturile media, iar bloggeri tre sa se invete a posta si comenta, ca sint multi care posteaza multe timpenii

    RăspundețiȘtergere
  16. alea două cu ad-urile și cu media-manageru rup...
    P.S. oferă posibilitate de copy paste în comenturi.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu