m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 7 ianuarie 2010

imagine!

soundtrack pentru acest blogpost(a se apasă pe play şi apoi citi, mulţumesc):


ce înseamnă pentru tine o democraţie?
ce înseamnă pentru tine o societate civilă activă?
ce înseamnă pentru tine un impact?

în primăvară am cerut ca drepturile noastre să fie respectate, am cerut o schimbare, şi am reuşit!

în vară tineretul nu a vrut ca turismul să fie în acelaşi minister cu a lor, şi tineretul a reuşit!

acum tot web-ul îl vrea pe Pavel Turcu la Eurovision.
eu zic-vom reuşi pentru că anume aşa arată astăzi avant-scena noastră muzicală, şi pentru că noi-aceştia care s-au apucat să-l promoveze suntem nebuni rău!

vreau atunci când Pavel va merge la Oslo să vă pot scrie un scurt istoric a apariţiei mişcării pro-Ieuroovizion în noapte de 5 ianuarie 2009

13 comentarii:

  1. ei chiar tot web il vrea pe Pavel Turcu, poate apare cineva mai trasnit ca dinsu dar avem potential mare )

    RăspundețiȘtergere
  2. Oleg ai ascultat piesa?
    nimic nu poate fi mai cu potnetial si trasnit decat Pavel Turcu

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa aluzie si rezultat ;)

    Cu ocazia minunatei sarbatori de Craciun (ăn forăvă) iti doresc sa invingi contrastul chinuitor dintre inteligenţa radianta a copilului şi mentalitatea palida a adultului." (inspaird bai Sigmund Freud:)

    La Multi Ani, baiete!

    RăspundețiȘtergere
  4. iaca nnnnnna
    recent eram barbat da amu deam m-ai retrogradat la baietel hmmm
    la multi ani si tie Teea
    tie iti urez lipsa de trivilitate in continuare;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multam de superbul uiş :)

    Iar baietul sau flacaul e un fel de barbat tanar. :P
    Ete ce zice DEXu': BĂIÁT băiéți m.♢ Bun ~, ~ de treabă se spune, cu o nuanță afectivă, despre o persoană, indiferent de vârstă ;)

    Cheers, Nicu!

    RăspundețiȘtergere
  6. uiş-wish-urare. Trebuie sa trec la românisme, srocino! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. emm
    da da uiş, eram de pe somn si nu am prins
    nou ai laik it zat uai, stic tu englezismi, it iz fan

    RăspundețiȘtergere
  8. hihi;) ol raid, if iu săi sou măn!
    Ai uill chip goin!

    RăspundețiȘtergere
  9. suna ca un indemn la lupa :) zau parca esti steve jobs :)

    RăspundețiȘtergere
  10. urmatorul obiectiv: Microsoft!
    sap Google

    RăspundețiȘtergere
  11. urmatorul obiectiv: Microsoft!
    sap Google

    RăspundețiȘtergere
  12. hihi;) ol raid, if iu săi sou măn!
    Ai uill chip goin!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu