m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

statistica 2010


avem 8 zile din an
primele 2 ăăăăăăăă cineva ţine minte primele 2?
eu le-am petrecut într-un apartament cu vreo 12 prieteni, lumea nu exista
ei bine
de pe 3 ianuarie lumea(cel puţin Moldova) îi aparţine lui Pavel Turcu

¤peste 500 de oameni pe facebook unuţi în pro sau contra Pavel
¤am vrut să scriu că 80% din toţi bloggerii au pomenit de el, dar nu: TOŢI, fiecare blog pe care am intrat zilele astea(iar ele au fost peste 100) au pomenit de el(excepţii totuşi au fost)
¤TV-ul stă în rând ca să facă interviuri despre el

Pavel a devenit o nouă idee naţionlă

ţara era în criză de idei, noi i-am creat un erou
ţara l-a primit cu bucurie fie ca să îl înjure fie ca să îl proslăvească
dar
el va merge la Oslo
şi cei care măsoara prostia/deştătptăciunea în pro/anti Turcu să citească:
http://nicolaeapostu.blogspot.com/2010/01/am-o-idee-de-afacere.html

P.S. am fost la Avatar în sfârşit
mai multe veţi afla de la Eugen el a promis să scrie vreo 2 articole despre film

over and out

4 comentarii:

  1. Nu ştiu dacă a devenit o idee naţională, dar a adus în discuţie nişte probleme grave ale societăţii. Spuma de la gură în sine demonstrează că oamenilor le pasă. În aşa momente lucrurile cele mai stabile din jur încep să danseze.

    RăspundețiȘtergere
  2. in 2010 Pavel este ceva ce domina mintile tuturor mai mult ca orice
    ca politica
    ca salariile
    ca vodka!
    ca Avatar-ul
    ca AIE si PCRM
    asta e bine, asta e idee
    idee nationala(suna grandios dar totusi)

    iar spuma, e bine, numa sa nu stropeasca pe altii

    RăspundețiȘtergere
  3. eu te-n teleg ca Pavlic te-a uimit prin naturaletea si sinceritatea lui la fel ca si pe mine, insa citi bloggeri sintem acolo 1000 si capisi inca nu inseamna toata tara, blogerii si-au facut treaba cu buzz pe net, ramin masele de neblogeri sa-si dea cu parerea, dar v-om monitoriza procesul pina la capat

    RăspundețiȘtergere
  4. ok Oleg
    pe tine te desemnam cel mai MARE monitor:D

    in loc de P.S. ProTv JurnalTv si cateva ziare care luni vor scrie nu inseamna toata tara?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu