m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 31 ianuarie 2010

promo


cu plăcere în acest post voi promova 2 evenimente
doar atât
fără înjurături
fără a critica ceva
dimpotrivă voi zice doar de bine

1. o companie de telecomunicaţii a oferit şansa ca visul unor oameni dă se îndeplinească, şi las să zică cine a vrea că Orange numa profit caută, eu vă zic că ei au oferit ceea ce puţin oferă: a doua şansă, fiecare o merită, eu deja am expediat un SMS pentru Pavel Turcu, tu o poţi face pentru altcineva dacă vrei(detalii aici)
2. IT, web, 2.0, TIC cuvinte care tot mai mult intră în viaţa noastră
OPENi oferă şansă să afli mai mult, şi încă mai poţi aplica (au parteneri super tari, întraţi, vedeţi)

atât

lumea e plină de oameni buni, trebuie doar să îi vezi

sursa imagine

7 comentarii:

  1. eu as mai adauga aici si investitia in centrul medical care a fost dotat cu utilaj care inca nu era in Moldova si multe alte proiecte sociale dar cu care compania nu se lauda, dar tace si face ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ciuvak, da pontu daca juriul oricum o sa-i dea 0 puncte in finala eurovision.

    eu am spus shi o mai zic, orange e afacere nu societate de binefacere... vrajeli de "a doua sansa" o sa`si gaseasca cu siguranta auditoriul tinta, da nu`s eu acela.

    RăspundețiȘtergere
  3. cineva te-a sunat personal pe tine şi te-a rugat să trimiţi SMS?
    fiecare cu alegerea sa ;)
    eu zic aşa: timpul va arăta, juriul îs marionete mai mult decât noi credem

    RăspundețiȘtergere
  4. business is cruel: este cerere, poftim oferta, raise the money, shi nothing personal :)

    RăspundețiȘtergere
  5. business is cruel: este cerere, poftim oferta, raise the money, shi nothing personal :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cineva te-a sunat personal pe tine şi te-a rugat să trimiţi SMS?
    fiecare cu alegerea sa ;)
    eu zic aşa: timpul va arăta, juriul îs marionete mai mult decât noi credem

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu