m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Anul Nou la mine (cine cât a băut şi cu cine a dormit-fără scandal nicum)


declaraţia lui Moş Ghimpu-la care am râs cu poftă, nu fu rea, dar nuştiu cum copilărească, fâstâşită
apoi pa-pa părinţi, maşină
pe la Ciocana, la Botanica, înapoi Ciocana
în sfârşit în centru
aici: prieteni
Yoko şi John, Bonnie şi Clyde, Eva şi Wallie, alţii
discuţii, mafia până la 6 dimineaţa şi somn în 6 pe un pat

dimineaţa, facem o supă cu Ana, reparăm o uşă, scurtă plimbare(toate cu pauze pentru masă) şi mimo game
movie night cu proiectare a filmului pe jumate deperete
nu toţi au rezistat, alţii deja sunt în drum spre munte

ultima dimineaţă
iar drumuri
Botanica
Ciocana
acasă...
să fie tot anul aşa cum l-am întâmpinat, cel puţin aşa

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu