m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

cauze sociale vs. glume


spumă la gură+scheme frumoase
învinuiri, aproape injurături asta fac cei care sunt împotriva interpretului şi autorului piesei
ei zic:
un grup de tineri fac glume proaste, promovează pseudo valori, ne distrug cultura, şi vopşă îs nişte criminali şi în jenere mai bine "пашли нахрен пацаны!"

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

(asta aşa face telivizorul când se termină toate programele noaptea şi apare asta)

alţii precum Olga aici afirmă că noi nu utilizăm puterea blogosferei suficient, sau în direcţia trebuincioasă

eu am să vă zic altceva: oameni buni târziu vă sculaţi, a fost nevoie(şi încă mai este)de un Pavel Turcu ca să arate întregii soţietăţi moldave cât de vicioasă este.

pentru toţi cei care pieptănaţi frumos ne fac indecişi şi lipsiţi de cultură, pentru toţi care spun că promovăm pseudo-valori am să vă zic o poveste scurtă de tot ca să nu vă obosiţi citind bleguleţul asta prost:

ei bine noi am promovat un proiect
speak it up.
preţul promovării: 100 lei(că am mai făcut nişte afişe)
rezultat: aproape 200 de aplicanţi
preţul partcipării pentru aplicanţi: 0 lei
cum s-a promovat?
acest umil blog, blogul Anei, portaluri informţionale precum civic.md sau ong.md faţă de care am enorm respect, site-ul CNTM (huduit şi înjurat dar ştiaţi voi că atunci când toţi beu şi crapă sau scriu posturi frumoase oamenii aştia lucreză cot la cot cu MTS pentru crearea unei strategii?)

despre ce e proiectul?
publick speaking pentru tineri
traineri nu vor fi balaboli-prafesori ci oameni care lucreză în domeniu şi vorbesc zilnic unui public larg
un trainer de la Orange
preşedintele CNTM
un brocker în asigurări care zi de zi întâlneşte 20-30 de oameni pe care îi convinge
un account manager a unei companii de advertising: ea ştie cum să convingă un public larg


da voi puteţi aşa? puteţi din pură iniţiativă să faceţi un proiect care să nu aibă obiectiv adunarea banilor pentru cofi brăic care ultrior la voi acasă vine ci care răspunde unei necesităţi în societate (200!!! de aplicări)
________________________________________
mai vreţi una? toată lumea vorbeşte despre IT dar nimeni nu prea ştie ce e asta(cu mici experţii)
OPENi a decis să răspundă acestei provocări

baieţii de aici şi-au propus să facă din mister ceva clar
şi să ofere pentru miile de IT-şnici din Moldova fără un viitor aici o şansă în plus

amuia toţi au înghiţit?
sau mai aveţi peitre? hai aruncaţi!

over and out



aa şî ca sî şiu blogger serios sursa imagine

13 comentarii:

  1. si crezi ca solutia e sa facem totu asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce asta?
    PAvel va merge la Oslo asta e clar petnru ca merita
    iar societatea noastra incepe sa vada cat de vicioasa este- ca tincul care e dat cu nasul in pipi care l-a facut pe covor

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, eu nu vorbesc de acel om, vorbesc de proiecte si promo. Crezi ca asa este varianta optima? Crezi ca asta va merge?

    RăspundețiȘtergere
  4. da
    doar ca daca va fi excess atunci it is a failure
    trebuie
    1. mai multi bloggeri puternici
    2. unitate de idei
    3. ceva ce prezinta valoare
    exemple?
    -speack it up 200 de aplicari
    -OPENi deja e cautat de portaluri informationale
    -#PMAN iti zice ceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. nicu, tare clasnii proiect "speak it up" shi "OPENi" rupe bashnea, da proiectu Turcu o sa faca doar galagie si nu o sa aiba un impact real, nu va produce nici o schimbare.

    E opinia mea si am motive sa cred asha. Daca asta ma face sa intru, in viziunea oricui in grupul "acuzatorilor" la care faci referinta, i don't care.

    da pentru cei, care au mai multe incredere in el decit am eu, bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Artur
    tu faci parte din grupul scepticilor argumentati: un grup pe care eu la fel il respect ft mult

    iar Pavel deja a schimbat ceva :D nu poti zicea ca nu aschimbat nimic, uite pe bloguri, pe web...oamenii discuta despre cultura mai mult ca oricand

    P.S. apropo mi-am adus aminte a si tu ai ajutat la promo Speak it UP, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nicu : tot respectul pentru asa un spirit "unit" al blogarilor !!!! jos palaria baieti, chiar ati reusit sa faceti din "nimic" un show adevarat ...si shou-ul o sa se termine : si asta toti o stiti !!:) meritul vostru este ca desi huiduiti si certati demonstrati inca odata ca moldovenii pot sa inghita orice rahat daca se face o mare vilva in jurului lui :))) asa sunt moldovenii !!! si au soarta pe care o au !!! eu tare respect tot efortul pe care il depuneti si ,serios, daca vati apuca sa promovati ceva cu adevarat valoros atunci succesul acelui ceva este garantat !!!
    ps cu tot respectul da eu nu dau votul meu pentru Pavlusha ;)) o sa votez ceva care o sa sune a muzica totusi ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. ma rog
    gusturile muzicale este greu sa le dezbati
    cuiva ii plac manele
    cuiva rock
    mie imi place Pavel

    P.S. când vii acasă? CNTM are nevoie de tinerii francofoni, dar fără tine se pare nu are sens...noi îţi acordăm tot suportul necesar pentru reînvierea organizaţiei

    RăspundețiȘtergere
  9. CNTM are nevoie nu doar de tineri francofoni dar si de tineri federalisti ;)

    Asa ca d, vin acasa...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sandu : despre fereralism, cred ca trebuie sa te felicit si pe tine pentru contributie !!! dar ideea imbucuratoare (Nicu, Sandu)este ca organizatia nu trebuie reinviata pentru ca ea nu a murit niciodata :))si mai ales acum cind este chiar destul de activutza ;) cit priveste partea francofona a CNTM aici ar aparea mai multe idei interesante :)....ap ccind vin.....dau un bip ;)
    ps....da tot nu ma-ti convins pentru Pavlusha;)

    RăspundețiȘtergere
  11. las ca cand s-a duce sa reprezinte tara la Eurovision tu din franta nu vei avea o alta optinue decat sa dai vreo 5 sms-uri in favoarea lui
    asa-i?
    de ceea ce e aici avem noi grija, un om in juriu deja este

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicolae ce ai în vedere prin "un om în juriu deja este"?

    RăspundețiȘtergere
  13. anul trecut presedintele CNTM era in juriu
    daca va fi si anul asta cum crezi cu cine va vota? :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu