m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 13 ianuarie 2010

cu atâta eforort... Să Trăim Bine!


Canada-ţara visurilor
ooo câţi prieteni de-ai mei au zis că vor să plece din Moldova pentru că aici copii lor(nenăscuţi şi neconcepuţi încă) nu au un viitor
aici nica educaţie ca lumea
aici nica serviciu ca lumea
aici nica oameni ca lumea
aici totul e de cacao

acum noi am demostrat şi demostrăm că totul e posibil
este doar nevoie de voinţă, muncă şi dedicaţie
dacă toţi peste tot am munci aşa cum se munceste în cazul lui Pavel Turcu am trăi noi în ţara în care ar vrea să emigreze Canadienii

aşă că măi dragi concetăţeni, lopata în mâini şi la dezgropt ţara din cacao nu la plecat

over and out

P.S. recomandare pentru Ion Grosu care aşa se primeşte că este motorul promo campaniei noastre. următoarea etapă ar trebui să fie o sesiune de autografe, într-o sâmbătă într-un loc public. sunt oameni care deja mi-au cerut să le aduc autografe.

sursa imagine

2 comentarii:

  1. cacao se asociaza cu ceva dulce, mai bine ziceai direct kkt )
    cred ca se gresesc amarnic prietenii tai daca considera ca cineva le va face cacao in canada, daca ei in tara lor nu-si pot pregati singuri.

    Propun sa initiam un grup pe facebook, fa cacao la tine in tara ), ce zici

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    nu fac grupuri pe facebook cand asta nu rezolva nimic
    dar poti sa faci si eu fac join :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu