m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 12 ianuarie 2010

ce vreau să fiu când cresc "mare"


când cresc mare vreau să ma fac şofer de maşutcâ
de ce?
ca să pot:
¤ striga la femei şi nimeni să nu îmi facă observaţie
¤ înjura în gura mare pe toţi dibilii şi hu¤¤¤şii de pe drumuri
¤ să pot face bi-biiip la toate semafoarele
¤ să pun muzica care vreau eu, la ce volum vreau eu, şi vreo 30 de oameni să o asculte (imaginaţi-vă pe o clipă că marşutnişii ar promova piesa)
¤ să merg la volan, vorbesc la telefon şi manânc răsărită-practic să fiu cezar

iaca aşa ideal am eu

P.S. se apucă cineva să facă un grup: Noi Nu Vrem Aşa Şoferi de Maxi-Taxi? hai până e la modă!

şî ca să şiu blogger de treabă iaca sursa imagine

14 comentarii:

  1. nu cumpara...
    iti ziceam ca e o investitie aiurea

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa investesc intr-o bicicleta sau poate mai bine intr-un tramvai :))

    RăspundețiȘtergere
  3. o da! tramvai
    si strazi pavate asa vreau eu Chisinaul

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa! Si niste trasuri cu cai potcoviti. Toc-toc-toc pe pavaj :) Asta da!

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm
    nu caii fac cacao pe drumuri, la noi si asa dupa oameni si caini nu se strange...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmm stii ce cacao buna cu lapte si zahar brun ar iesi? :))

    Dar daca mai in serios, excrementele de cal is tare ecologice, ar putea fi folosite si in contructia novostroaielor ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Teea
    novostroiaiele la noi si asa is de cacaou

    RăspundețiȘtergere
  8. kaneshna grup. amush. fac grup shi filat ordona de urgenta ministrului transportului sa faca proiectul Metroului din Chisinau :O

    RăspundețiȘtergere
  9. ufffff....ai scapat viteza si fenomenul de condus sau stilul :"oamni lemne"...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu