orice om are 2 veţi: la serciciu(şcoală) şi acasă
aşa era cel puţin până recent, azi internetul interesectează perpendicular cele 2 vieţi la tot mai mulţi oameni
sectorul corporativ nu capitalizează suficient pe spaţiul 2.0
ce înseamnă 2.0? socializare în primul rând
tot genul de tvităruri, făisbucuci bleguri etc. etc.
companiile în mare parte se focusează pe a avea un site şi a pune TOT pe el
(una din legile marketingului este targhetarea dacă greşesc daţi-mi în nas)
noi avem marele noroc să avem un public (încă)select pe internetul nostru Moldovenesc
suntem în jur de 3-4 mii(asta e previziunea optimistă) de tineri activi cu un mod dinamic de viaţă, ideal pentru a direcţiona ieftin(gratis) informaţia către acest public
ca un exemplu de piaţă pe care nu mai poţi alege publicul ţintă atât de uşor vedeţi SUA, ţărişoară în care promovarea prin reţele sociale a fost conştientizată demult(ştiaţi că "Avatar" anume aşa a fost "adevrtazuit")
pe scurt, eu nu sunt expert în marketing, dar ştiu cu ce respiră reţelele sociale şi vă zic asta: cine va intra primul în piaţa de socializare nu va putea fi mişcat de acolo încă mult timp
iar odată ce putem zice cu siguranţă că în scurt timp vom asista la o creştere în progresie geometrică a .md asta ar fi o investiţie foarte bună
imagini
sursa 1
sursa 2
Pariez ca intr-un an cel mai mult, lucrurile se vor schimba pe la noi si-si vor da seama si marile companii de pe la noi de forta internetului
RăspundețiȘtergereIn alta ordine de idei, mi-a placut ca inainte de lansarea oficiala Avatar in Romania, pe linga jurnalisti, cei ce au urmarit primii filmul, au fost bloggerii, aia si-au dat seama de efectul promovarii pe on line, vine curind si pe la noi schimbarea...
peste un an va fi târziu
RăspundețiȘtergereşi pe mine asta mă enervează
cei ai in vedere prin "cine va intra primul in piata de socializare"?
RăspundețiȘtergeream în vedere că cel care va fi prima companie care va şti să vorbească 2.0 va avea de câştigat
RăspundețiȘtergere