m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 4 ianuarie 2010

PiaR-maldavian stail


moldovaul este: umil, lenos şi primitor
moldovanul nu este prost

cum arată PR-ul în Moldova puteţi să vedeţi la companiile mari care au învăţat să facă asta din cărţi deştepte şi de la colegii lor de peste hotare

eu am să vă vorbesc despre ceva ce face fiecare concetăţean al meu
despre PiaRul de toate zilele pe care unii îşi imaginează că-l fac fără să realizeze că în esenţă se vând ieftin

etapele PiaRului
0. mă dau expert sau cel puţin personă căreia îi pasă de ceva
1. cac pe cineva sau pe mai mulţi
2. zic că i-am căcat pentru că vreau binele global
3. nu accept nici un contrargument: EU am dreptate, EU sunt cel mai bun! EU vă doresc binele
4. enervez oamenii ca ei să mă atace
5. mă dau jertfă

mai ţineţi minte moldovanule umil. a fost de atâţi ani prigonit încât am dezvoltat în noi un sentiment de jerfă foarte puternic, ba mai mult ne identificăm cu oricine care se dă jertfă, fără să gândim des mai departe de ceea ce ni se bagă în nas

P.S. mulţi-mulţi-cei mai mulţi-ani tuturor
over and out

15 comentarii:

  1. Nu doar Moldoveanu e asa, se poate de gasit si prin alte parti ale lumii asa still de Piaring ), cred ca e metoda functionala PR inca deaceea si se practica )

    RăspundețiȘtergere
  2. neah, asta e functionala pe short term
    as putea sa intru in explicatii stiitifice de ce dar nu vreau sa stric pamfletul cu fraze luate din carti
    idea de baza: PR este ceea ce oamenii zic despre tine atunci cand nu esti, de asta trebuie sa fii tu insuti mereu altfeli ai julit-o

    RăspundețiȘtergere
  3. Cind va vad, ca cautati atentie cu bredurile astea de bloguri in care scrieti toate prostiile care va trece prin cap, fara nici un fel de reciclare ap nia nii a cica.. scuzati de expresie:D

    RăspundețiȘtergere
  4. dute si te usureaza mami
    nimeni nu te invita sa comentezi si sa zici ceva daca nu iti place;) stai cumintel la botanica si fumeaza;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :))Singur cauti audienta arunci linkul la blog pe diferite situri... asa ca taci si inghite;)

    RăspundețiȘtergere
  6. draga
    esti un troll
    si un troll care traieste la botanica si se afla printre friends la mine pe facebook, folosesti reteaua danisnet
    pot sa aflu mai mult despre tine dar nu cred ca meriti timpul investit

    am 2 recomandari
    1. prezinta-te si hais a avem un dialog ca doi barbati daca ai ceva sa imi zici
    2. mananca ceea ce numai ce ai facut si taci pentru ca nu are sa imi fie greu sa sterg comentariile dupa tine
    iar daca mai freci menta ma incordez tare-tare si aflu cum ti-i numele si iti fac asa un PiaR ca are sa iasa fum

    An Nou Fericit

    RăspundețiȘtergere
  7. nimeni nu te invita sa comentezi si sa zici ceva daca nu iti place

    vs

    4. nu accept niciun contrargument:eu am dreptate...

    hmm???

    RăspundețiȘtergere
  8. Olga :D
    a zice: voi toti blogerii sunteti niste cacat (asa intepretez eu fraza "Cind va vad, ca cautati atentie cu bredurile astea de bloguri in care scrieti toate prostiile care va trece prin cap, fara nici un fel de reciclare ap nia nii a cica.. scuzati de expresia:D")
    si a aduce argumente de ce toti bloggerii is cacat e diferit
    dar, de la tine la altceva nu ma asteptam;)

    RăspundețiȘtergere
  9. ei iaca, ma faci tu o rautate strasnica si troll. asta nu e trolling? ;p

    RăspundețiȘtergere
  10. nu te fac rautate si troll;)
    am zis(la tine pe blog)ca esti uneori troll(uneori nu e mereu)accepta ca iti palce sa f*ti oamenii si sa creezi continut controversat pentru a incinge spiritele, facand-o uneori in stil makiavelic

    iar rautate unde?
    ca am zis ca nu ma asteptam de la tine la atceva?
    pai daca asa si este, tu fara variante alternative si viziuni ce nu corespund majoritatii nu poti :P desi ft bine intelegi ca ceea ce zic in comentariu si in text nu se pupa defeli

    RăspundețiȘtergere
  11. sa fie functionabil long term e necesar sa fie controversat long termn. Si totusi, tu la care etapa ai ajuns? :D sau la tine e alt STAIL? )

    RăspundețiȘtergere
  12. buna intrebare Pavel
    tu ce tip preferi?

    daca e sa zic de mine atunci am scris:
    "idea de baza: PR este ceea ce oamenii zic despre tine atunci cand nu esti, de asta trebuie sa fii tu insuti mereu altfeli ai julit-o"
    incerc si prefer sa cred ca pur si simplu sunt eu insumi: pe alocuri arogant, pe alocuri sarcastic, pe alocri agresiv dar per general in cautare de a deveni mai bun
    bun ca Mama Tereza;)

    RăspundețiȘtergere
  13. adica in realitate tu nu esti cumva anume. Esti de toate câte puţin. Şi atunci de ce sa nu-ti faci PR azi fiind arogant, iar maine fiind sarcastic? Tu doar nu esti arogant. Tu numai AZI eşti arogant :)

    p.s. foarte putina lume isi dă seama cum sunt ei inşişi cu adevărat. E cam greu. Daca inseamna sa faci ceea ce simţi.. uneori e ilegal, dac ceva )

    RăspundețiȘtergere
  14. nu mi-ai raspuns la intrebarea tu cum preferi

    una o stiu la sigur: nu cac oamenii pentru PiaR
    si nu imi fac PiaR

    RăspundețiȘtergere
  15. nimeni nu te invita sa comentezi si sa zici ceva daca nu iti place

    vs

    4. nu accept niciun contrargument:eu am dreptate...

    hmm???

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu