m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 6 ianuarie 2013

update

mi-am adus aminte că blogul ista e personal și pot scrie în el orice mi-a bate în cap

pe scurt 2013 pân acum a fost frumos numai că scurt și cam scump

prima:
mi-am luat 2 papioane

execuția Danei ea încă mai avea un blog pe care desenează în cafea da amu nu-l găsesc
încă Dana se plânge că la noi arta e apreciată mai puțin decât țâțele, da țâțele tot pot fi artă nu?


secunda:
mi-am reparat telefonul recent cumpărat, scăpându-l cu ecranul în jos peste 3 zile de la procurare m-am ales cu un ecran crăpat. neplăcut și ne estetic. -400 lei și e ca nou + e super deosebit pentru că modele în 2 culori în original nu s-au făcut
și încă eu dorm mult, mă întâlnesc cu oameni dragi și beu mai puțin în anul acesta
parțial datorită filmului "Flight" parțial pentru că așa e mai sănătos

Crăciun pe vechi Fericit 

2 comentarii:

  1. Noroc, 

    Poti sa-mi spui te rog unde ai schimbat ecranul telefonului, ca in Chisinau e cam problematic cu service-ul p/u BB. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. @facebook-100000009485343:disqus pe Sarmisegetusa este o piețușcă
    acolo este un meșter iscusit :)
    dacă vrei îți dau contactul în privat

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu