m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 18 ianuarie 2013

cât dorm părinții?


când eram mic, cel mai mare mister pentru mine era: cât dorm părinții, postarea de mai jos mi-a adus aminte de acest mister nedezlegat ani în șir pentru mine:

Iulian Bercu37 minutes ago
Tema pentru acasa a lui Mark Bercu e sa produca, impreuna cu tatal sau, o unitate de alimentatie publica pentru zburatoare de mic calibru - kormushka pentru vraghii. Mark doarme - tata isi farama mintea (sau locul unde trebuie traditional s...See More


asta eu mai târziu am aflat că părinții dorm cu mult mai puțin decât acele 8 ore cuvenite "ca să crești mare și deștept" și un pic mai târziu am aflat că ei asta fac nu pentru că tot ce e mai interesant se întâmplă nopatea(deși și asta tot)ci pentru că pur și simplu nu le ajunge ziua ca să facă tot ce au

uneori nu dorm nopți. uneori din cauza mea copiilor


cât dorm părinții? atâta cât le permit grijile iaca cum, iar grijile nu-s doar a lor dar și a noastre pe capul lor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu