m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 11 ianuarie 2013

offline cu Primul


Să începem cu faptul că va fi un blogpost care nu neapărat va transmite mot-a-mot cuvintele lui Vlad Filat. Mai degrabă impresii și sentimente răzlețe pe care le-am avut la acest offline, la care am pus foarte puține întrebări și am încercat cât mai mult să ascult

În primul rând eu aș vrea un Filat la saună sau în Piter, care se îmbată și povestește tot-tot-tot. Eu aș vrea un Filat care demisionează și cade Guvernul. Eu aș vrea un Filat care joacă fotbal. Da așa...nimic nou sub soare, nu mai vin la off cu el pân în 2015.

Dar ce a fost azi?



- demisia Miniștrilor, de ce nu sunt demiși Miniștrii din alte partide care nu fac față cerințelor? pentru că trebuie să fie o continuitate, în partide nu se pot înțelege
- demisia Primului Ministru? plecarea Primului Pinistru înseamnă căderea Guvernului, el vrea conlucrare nu șefie
- despre miniștrii demiși: Șleahtițchi și Roibu au fost demiși, decizia fusese luată mult mai devreme (am eu senzația) doar că ministrul educației a fost mai greu de găsit
- Usatîi îi tare bravo dar are probleme la capitolul comunicare
- Sandu se isprăvește? este preamatur să răspunde

- în Germania sunt 30% din populație cu studii superioade, prea mulți cu studii superioare la noi, e un fel de conveier economic, calitatea studiilor nu se ridică la nivelul necesar – aici eu aproape m-am sculat în picioare să bat din palme

mai departe chestii foarte sensibile, eu nu-s jurnalist, deci iertați-mă cu italic doar impresii personale:
- Procurorul va fi demis
- când a aflat de Paciu? pe 6
- nu privește TV, se informează prin intermediul conselierilor
- MAI știa de pe 3, toată țara știa numa Filat nu
- recunoaște că problema acelei vânători constă în faptul că erau demnitari de rang înalt amestecați între ei alături de antreprenori, oare ce făceau ei toți acolo laolaltă?
- directorul Moldsilva tot va fi demis
- procuratura conduce ancheta, procurorul este anchetat, făr procuror nu poți nica: treb sancția procuraturii, deci e un fel de пиздец
- o murit omu și nimeni nu știa, de obicei se află din gura târgului, foarte repede, acum s-au depus eforturi sporite pentr a tăinui, tot пиздец
- expertiză la fața locului nu s-a făcut
- cine erau chirurgii? pentru că s-au deplasat chirurgi din Chișinău, au făcut operația la fața locului
- au fost utilizate cărtușe ilegale, încălcarea tehnicii securității, toți trebuia să treacă expertiza la alcoolemie, pe scurt aista e cel mai mare пиздец, cum acolo халатность на месте работы
- Procurorul General a influențat ancheta și o va influența

alte teme. același italic
- trebuie să avem reformă administrativă județe+primării
- a îmbătrânit în 4 ani, da, primul meu off a fost tot cu el, vreau unul cu Lupu ștole, pentru comparație
- mai vrea să fie Prim Ministru? nu că vrea dar dacă va exista necesitate va putea
- Președinte vrea? până nu-s alegeri directe-nu
- semnăm acordul de asociere la toamnă în Villnus
- IntrDnestrCom are licență de telefonie mobilă inclusiv pentru teritoriul din stânga Nistrului?
- da Transnistria și Moldova vor fi federație


și a mai fost de 7 aprilie. dar prefer să nu ating tema

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu