m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 15 ianuarie 2013

curăţel?

a scris şi Alex despre asta, adica el mai mult a fotografiat, şi poza tot de la el



eu azi când aşteptam transportul mă gândeam că toţi munţii ieştea din omăt murdar care acum se topesc curg fără ruşine pe străzile capitalei, şi e un infinit de murdărie. murdărie este şi antisanitărie. pe scrut: cine ştie câţi viruşi, bacterii şi alte chestii urâte se ascund în mormanele astea?

pe scurt eu aştept o explozie de viroze şi bineînţeles acum fiecare zi am încălţăminte murdară peste 15 secunde după ce am ieşti afară. mi-i frică să mă ating de orice perete sau margină de transport, dar culmea plăcereii şi a fericirii sunt şoferii care stropesc pietonii la fiecare colţ

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu