m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 10 ianuarie 2013

frumosul vostru

toate standardele voastre, toate opiniile îs în mare parte influenţa marketingului

frumuseţe?
90-60-90? ştiaţi că asta e pentru înălţimea minimă de 175 cm, şi asta nu e mult deloc, acei care stau bine cu proporţiile îşi pot da seama lesne că bate în anorexie, şi diferenţa de 90-60-90 la 165cm şi 175cm e mare, dar nah, asta e standardul şi el calişeşte săracele fetiţe

opinie?
ce înseamnă azi să ai succes? să ai opinie proprie?
înseamnă să ai o carieră şi să nu te legi de nimic şi nimeni? bred-bred! Dima avea un articol bun la temă
dar esenţa e simplă: azi să fii rebel înseamnă să faci familie şi copil, atunci toţi îs şocaţi, atunci toţi îs uimiţi, câţi dintre noi(tineri deaieştea elevaţi)sunt gata/vor familii? pff

calitate?
calitatea tot ni se insuflă. recenta gală fotbalistică FIFA ne-a demostrat asta
pentru cei care nu ştiu: fiecare an se alege un top simbolic a 11 cei mai buni fotbalişti din lume, anul acesta am avut 5 de la Real Madrid 5 de la Barcelona şi încă unul tot din campionatul Spaniei. marketing măi, marketing, toţi care urmăresc fotbalul cât de cât de aproape nu vor fi de acord cel puţin cu prezenţa a 5 din 11 oameni din poză, şi eu inclusiv, deşi mi-i simpatic fotbalul ispanic

artă?
arta acum e atât de influenţată de like-uri încât oamenii îs gata să fotogarifeze chiloţi pe cap şi să numească asta artă numai dacă vor şti că vor aduna aceste like-uri

guvernare?
Obama. Obama era cândva modelul(guvernării şi)comunicării către public. acum job-ul lui e să fie cool pe reţele sociale, deja mă plictisesc pozele lui cu copii în Casa Albă, ce e drept asta e doar ceea ce văd
ce ştiu, ştiu de guvernarea din Moldova, un pic mai mult decât un cetăţean mediu din ţară, unde e guvernarea noastră foarte clar s-a văzut în briefing-ul de aici

jurnalism?
de vânzare. la fel ca şi bloggingul, bloggingul mai ieftin decât jurnalismul, mult mai ieftin. asta dac ceva


apu ce rămâne?
nimic. rămân cărţile şi comunicarea cu un cerc închis de prieteni care te mai poate salva. asta dacă vrei. ori matrix

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu