m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 2 ianuarie 2013

aşteptări şi realitate

înainte de fiecare an nou noi ne zicem că vom fi mai buni!


de luni la bazin
de marţi nu mai beau atât de mult
şi las fumatul maximum, da maximum în februarie


da în noaptea de trecere dintre ani ce facem?
corect: bem, fumăm şi halim atât încât organizmul nostru să sufere la maximum, un fel de test la rezistenţă
şi încă foarte des ieşim dezamăgiţi din noaptea de trecere dintre ani. aşteptăm magie, dar nu iese nimic în afară de aceleaşi emisiuni plictisitoare în tv, încăperi pline de oameni pe care poate numai odată în an şi-i vedem şi foarte multă necesitate de atenţie faţă de propria persoană alături de foarte multă indiferenţă faţă de alţii

şi apoi vine anul următor
pe care îl întâlnim cu dureri de stomac şi cap
cu lipsă de dispozţie şi cu întrebarea: ce a fost asta?

şapu, toate listele se duc în *ur
şi începem anul nou mai rău decât l-am terminat pe cel vechi, aşa e mereu, suntem buni numai spre final

la mulţi ani?

clipul de mai jos nu-i la temă da seamănă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu