m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 7 ianuarie 2013

filme noi și vechi

am observat așa o legitate: dacă înainte un film care a apărut în mai îl priveai prin noiebrie era "ohohoho" ce film nou te-ai uitat(înainte asta vreo 12 ani în urmă). ei bine acum un film care a apărut acum 3 săptămâni e vechi și "pfff toți l-o văzut deam și este pe torente în DVDRip deam"


încă cândva îmi plăcea vacanța asta de iarnă pentru că atunci la tv erau același filme de Crăciun pe care mă bucuram să le revăd a câta oară, acum e o dilemă ce să privesc
în ultimele 5 zile am văzut cam astea:









recomandări și opinii nu dau, la urma urmei nu are nevoie nimeni de opiniile altcuiva pentru a privi un film 

2 comentarii:

  1. "la urma urmei nu are nevoie nimeni de opiniile altcuiva pentru a privi un film"
    da eu chiar cred ca are.

    imho desigur.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cloud Atlas e excepțional, l-am privit zilele astea

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu