m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

soț/soție




Soția face borș, crește copiii, spală și mă pupă înainte de plecare. Eu dorm, da dorm la propriu, lângă ea și uneori o mai mângâi să nu uite cine-i bărbatu ei.

Amanta. Amanta e pentru sex, chiar dacă-s obosit de nu mai pot după serviciu, oricum o trag așa ca să-i tremure picioarele. Amanta nu trebuie să facă nimic în afară decât să facă să mă simt bărbat.

Doar că puțini se întreb a cui soție e amanta mea și a cui amantă e soția mea.
***********

Soțul. Soțul trebuie să aducă bani! Să poată repara o chiuvetă și dacă trebu să bată botu' vecinului. Uneori îi dau voie să se atingă de mine, da poate nu.

Amantul...

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu