m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 14 ianuarie 2013

măliga 2013

anul 2013 iarăşi va fi anul promisiunilor frumoase şi a râurilor de apă
electorala, toateşelea...


amuiana. adica atunciiana, când tot erau multe promisiuni tinerii au ieşit şi au cerut să se facă dreptate
noi, generaţia asta pe care toţi îi consideră ipocriţi şi impertinenţi am avut curajul să spunem nu unui fals mare

ce a ieşit după a fost un mare cacalău şi urâţenie. dar atunci pe 6-7 noi eram frumoşi şi noi luptam pentru ceva
4 ani care au urmat după ne-au otrăvit sângele atât de mult încât ni s-a făcut cam pohui sau ne-au domesticit politicienii
alţii pe străzi nu au să iasă. asta e clar, masa critică se acumulează mai mulţi ani.

de asta 2013 va fi anul promisiunilor şi a mămăligii

hăăăi!
hăăăi!

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu