m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 23 august 2012

vreau să împart minte

a cui e fraza asta:
"oricine care citește în ziua de azi este revoluționar, pentru că citind cărți devenim mai deștepți, iar un cetățean deștept este un pericol pentru statul său"?

aaa cine?
eu nu prea bine stau cu citatele și recunosc că aș fi putut să și îl schimonosesc un pic, dar sensul e clar nu?
asta 1

doi vine de aici:


ar fi bine și la noi așa ceva!

sau, așa: https://www.facebook.com/events/148799605258529/
 ·  ·  · Share · Edit · 7 hours ago



eu m-am plictisit de fraza: ar fi bine și la noi așa ceva
și mi-am zis: de ce nu?

din acest motiv mi-am propus să fac o acține care promovează ideea că să citești este bine
eventul aici
la fel eu încă strâng cărți
dacă cineva are, vă rog

ne vedem pe 2 septembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu