m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 24 august 2012

oportunități pentru tineri-iTtT



vroiam să scriu despre asta după ce urma să apară un interviu, dar odată ce interviul întârzie...

dacă ar fi să recomand o conferință, una singură, din toate evenimentele posibile oricărui tânăr atunci ea ar fi asta
participarea în 2006 la un asemenea eveniment mi-a ajutat să aleg calea profesională, și chiar dacă nu îți propui să devii formator în viitor, bagajul de cunoștințe primit la acest eveniment se încadrează într-un curs de psihologie+discurs public

+ că nu e tare scump și aveți traineri bunișori, care au și experiență corporativă deja în spate
ncercă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu