m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 13 august 2012

rezultatele Olipiezii m-au învățat că:

eu mă întrebam: ce echipă va câștiga această Olimpiadă?
Statele Unite, care în esență reprezintă libertatea și democrația, la care unul din cei mai buni înotători fumează iarbă și apoi bate recorduri la numărul de medalii sau China, care reprezintă rigoarea, strictețea și controlul, țară în care copii de mici sunt lipsiți de tot în numele sportului

au câștigat cei din SUA, detașat, pe moment îs 46 de medalii de aur versus 38 la chineji
totuși libertatea de a alege să faci ceea ce îți place bate obligația în continuare, notițe făcute


2 comentarii:

  1. Nu stiu de ce dar totusi mi se pare ca SUA ia dopping.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i chiar ghini că Michael fumează, da poate şîi ghini?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu